• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

پارتیشن شیشه ای

از بین انواع پارتیشن شیشه ای، می‌توان به پارتیشن‌های تک‌جداره شیشه‌ای بدون فریم اشاره کرد. این نوع پارتیشن دارای اتصالات شکیل با پروفیل شکل می‌باشد و حجم پروفیل‌های آن به حداقل ممکن رسیده است. علاوه بر این، پروفیل عمودی در آن دیده نمی‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز این سیستم، سادگی نصب آن است که باعث می‌شود فضای بسیار روشن به سرعت فراهم شود. همچنین، این پارتیشن‌ها تا ۳۰ الی ۳۲ دسی‌بل افت صدایی را ممکن می‌سازند و در آن، درب‌هایی با دو مدل لولایی و ریلی قابل اجرا هستند. این درب‌ها با ابعاد ویژه و بلندی که از کف تا سقف طراحی شده‌اند، زیبایی این پارتیشن‌ها را دو چندان می‌کنند.

محصولات این سیستم، تولید مینوسکو ایتالیا هستند و از پروفیل‌های پلی‌کربنات شفاف در فاصله عمودی شیشه‌ها استفاده می‌شود که در استحکام جام‌های شیشه بسیار موثر هستند.

شرکت کارا، با استفاده از کادر فنی مهندسی متخصص، به نیازهای جامعه مهندسی و صنعت ساختمان در زمینه اتصالات و یرقانات تخصصی شیشه پاسخ می‌دهد. این شرکت با بهره‌گیری از ایده‌های مناسب و راه‌کارهای اجرایی موثر، راهی نوین برای طراحان، مهندسین و کارفرمایان ارائه می‌دهد. همچنین، در زمینه واحدهای مسکونی، مکان‌های مدرن اداری، تجاری، فروشگاهی، هتل‌ها، مراکز تفریحی، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها فعالیت می‌نماید.