• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

انواع درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی

انواع درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی

شاید استفاده از درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی درنگاه اول، قسمتی کم اهمیت به‌نظر برسد و یا حتی در فرآیند بازسازی آخرین موردی باشد که به آن توجه می‌شود. اما نقش آن در ظاهر کلی حمام یک جز حائز اهمیت است. همچنین، اگر حمام شما در فضای اتاق خواب قرار دارد، تأثیر زیادی بر ظاهر آن خواهد داشت و در صورتی که درب مناسبی نداشته باشد، به‌ظاهر کلی خانه تاثیر می‌گذارد.

در این مقاله از کاراگلس، چندین ایده برای درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی را بررسی می‌کنیم و برای هرکدام، مزایا و معایب آن را نیز بررسی می‌کنیم. اگر قصد دارید حمام یا خانه خود را بازسازی کنید، خواندن این مقاله تا انتها بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی‌های استفاده از درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی

در طراحی داخلی و ساختمانی، استفاده از شیشه به خصوص درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی به دلایل مختلفی از جمله نفوذ نور و ایجاد فضای باز و مجلل، بسیار محبوب است. علاوه‌بر زیبایی و جذابیت، شیشه دارای مزایای دیگری نیز است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت شستشو و جرم‌گریزی شیشه، آسانی در نگهداری و نظافت را به ارمغان می‌آورد. به‌دلیل صیقلی بودن بافت مولکولی شیشه، سطح آن نسبت به خیلی از مواد دیگر دارای جرم‌پذیری کمتری است و به‌راحتی تمیز می‌شود.

شفافیت و کیفیت سطح بالای شیشه، آن را از سایر مواد جدا کرده و ظاهری بسیار زیبا و جذاب به فضا می‌بخشد.

تنوع رنگ و بافت‌های مختلف شیشه، به طراحان این امکان را می‌دهد که با‌توجه به نیاز و درخواست مشتری، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

با‌توجه به نوع سیستم و پروفیل‌های شرکت کاراگلس و نوارهای درزگیر تعبیه شده در این پروفیل‌ها، عایق صوتی و بو برای درب سرویس بهداشتی فراهم شده است. این امر، سبب شده تا در این نوع سیستم‌ها، همچنان از شیشه استفاده شود و بتواند نیازهای نظافتی و عایقی را نیز برآورده کند.

نظافت درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی

استفاده از شیشه در محیط‌های مرطوب مانند درب شیشه ای حمام مستر وسرویس بهداشتی ، باعث شده تا نگهداری، تامین نظافت و حفظ زیبایی این جداره، بسیار مهم باشد. یکی از چالش‌های موجود در پروژه‌های مرطوب، لکه‌های رطوبتی روی شیشه است که با گذر زمان، به‌صورت رسوب روی سطح شیشه جمع می‌شوند و نظافت آن را دشوار می‌کنند.

برای این مشکل، می‌توان از مواد نانو آب‌گریز و ضدرسوب استفاده کرد. این مواد نانو، سطح شیشه را پوشش می‌دهند و باعث می‌شوند، شیشه به‌راحتی قابل تمیز شدن باشد. همچنین، به‌دلیل ویژگی‌های نانو، نیاز به استفاده از مواد‌شوینده و سیستم‌های تمیزکننده قوی کاهش می‌یابد. این روش، علاوه‌بر پاکیزگی و تمیزی، باعث می‌شود، نگهداری و حفظ شیشه‌ها بسیار آسان باشد و کاربر با یک نظافت ساده، به هدف خود برسد.

بررسی انواع درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی

در ادامه به برخی از انواع درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی می‌پردازیم:

درب ریلی سرویس بهداشتی:

درب شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی ریلی، می‌تواند به دو صورت فریم‌دار و یا فریم لس طراحی و اجرا شود. درب ریلی، با‌توجه به اینکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، به‌خصوص در محیط‌های کوچک، گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود.

درب لولایی سرویس بهداشتی:

درب‌ شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی لولایی این نوع بیشتر جهت افزایش امنیت از سکوریت یا شیشه لمینت تهیه می‌شوند. این درب‌های شیشه‌ای قابلیت استفاده از رنگ و یا طرح دلخواه، روی شیشه‌ها را دارند. همچنین، این نوع درب‌ها عایق خوبی برای صوت و بو ایجاد می‌کنند. تمامی لولاها و یراق‌آلات استفاده شده در درب‌های شیشه‌ای سرویس بهداشتی از جنس استیل یا آلومینیوم ضد‌زنگ ساخته می‌شوند. برای هماهنگی با دکوراسیون سرویس بهداشتی، می‌توان از رنگ دلخواه برای یراق‌آلات استفاده شده در این درب‌ها استفاده کرد.

درب‌های شیشه‌ای فریم‌دار:

در این مدل، درب حمام با استفاده از یک سیستم ریلی تولید و نصب می‌شود. در درب‌هایی که فریم‌دار هستند، به‌دلیل وجود فریم و آب‌بندی مناسب، نیازی به نصب یک لبه یا سکوی رنگی یا سرامیکی روی زمین وجود ندارد. اما بهتر است برای آب‌بندی بهتر، لبه را روی زمین نصب کنید.

درب شیشه فریم لس:

این نوع درب‌ شیشه‌ای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانند، به دو صورت ریلی (کشویی) و بازشو (لولایی) ساخته و نصب شوند. در درب‌های شیشه‌ای فریم لس، برای جلوگیری از نفوذ آب نیاز است یک لبه یا سطح سنگی یا سرامیکی روی زمین نصب شود و درب روی آن قرار گیرد. با وجود نداشتن، فریم در این نوع درب، از شیشه سکوریت ۱۰ میل استفاده می‌شود که سنگین‌تر از شیشه سکوریت ۶ میل است. یراق آلاتی که در این نوع از درب‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود، به رنگ‌های متفاوتی مانند نقره‌ای مات، نقره‌ای براق و طلایی براق موجود است و به‌راحتی می‌توان با‌توجه به رنگ وسایل مورد استفاده در حمام، یراق آلات را انتخاب کرد.

قیمت درب مستر شیشه ای

درب‌ شیشه ای حمام مستر و سرویس بهداشتی ، با تنوع فراوانی در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها قابل تولید و اجرا است. به همین دلیل، این درب‌ها امروزه توجه بسیاری از افراد را به‌خود جلب کرده‌اند. علاوه‌بر‌این، قطعات استفاده شده در ساخت شیشه‌ی حمام نیز دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند. انتخاب هر یک از مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و قطعات می‌تواند بر قیمت نهایی درب شیشه‌‌ای حمامی تاثیرگذار باشد. همچنین، یکی از عوامل مهم دیگری که بر قیمت این محصول تأثیر می‌گذارد، ابعاد شیشه است. بنابراین، قیمت درب شیشه‌‌ای حمامی به‌طور معلوم مشخص نیست و بر‌اساس سفارش مشتری تعیین می‌شود.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.