• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

هزینه ساخت اتاق شیشه ای چقدر است؟

هزینه ساخت اتاق شیشه ای چقدر است؟

هزینه ساخت اتاق شیشه ای چقدر است؟ چه عواملی بر هزینه ساخت یک اتاق شیشه ای تاثیر می گذارند؟ نوع شیشه ، نحوه طراحی اتاق شیشه ای و یراق آلات برخی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت احداث اتاق شیشه ای هستند. در این مقاله از شرکت مهندسی کاراگلس به بررسی هر یک از فاکتورها به طور کامل و جامع خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ساخت اتاق شیشه ای

اتاق شیشه ای مزایای زیادی دارد. با نصب آن در فضای دلخواه خود می توانید منظره کامل محیط اطراف را مشاهده کنید. همچنین ، نور کافی از شیشه به راحتی عبور می کند و باعث انرژی مثبت در انسان می شود؛ به خصوص اگر نور طبیعی باشد تاثیر مستقیمی بر سلامت و بدن خواهد گذاشت.

علاوه بر آن ساخت و نصب پارتیشن های شیشه ای آسان است و در کوتاه ترین زمان می توان اتاق های مدرن و شیک را به وسیله شیشه های تولید شده ایجاد کرد. تمیز کردن شیشه از دیگر مصالح آسان تر است و با انتخاب شیشه های ضد آب به راحتی لکه و گرد و خاک از روی آن پاک می شود.

برای خرید یا سفارش ساخت اتاق شیشه ای باید بودجه آن مشخص شود. برای تعیین بودجه ، بهتر است با فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت اتاق شیشه ای که در ادامه مقاله از آن ها نام برده و به طور کامل توضیح می دهیم آشنا شوید.

نوع شیشه برای ساخت اتاق شیشه ای

اتاق شیشه ای در بخش های مختلفی استفاده می شود از جمله:

  • اتاق شیشه ای مدیریت
  • پارتیشن شیشه ای جلسات
  • اتاق های شیشه ای در محوطه

محیط قرار گیری اتاق شیشه ای در انتخاب نوع شیشه تاثیر گذار است. شیشه ها در دو حالت تک جداره و دو جداره تولید می شوند که نوع دو جداره قیمت بالاتری خواهد داشت. طرح، مدل و ضخامت در تعیین قیمت موثر است.

انتخاب یراق آلات و هزینه آن

یراق آلات نوع درجه یک به طبع هزینه بالاتری نسبت به انواع چینی درجه 2 و 3 دارند. انتخاب یراق آلات با کیفیت بسیار ضروری هستند، چرا که اتصال میان شیشه و در اتاق را فراهم می کنند. خرید یراق آلات ارزان قیمت و بی کیفیت می تواند در کوتاه مدت باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری شود. در حال حاضر بهترین نوع یراق آلات از جنس استیل خالص هستند.

نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای و کاهش هزینه ساخت اتاق شیشه ای

طراحی، نصب و اجرا نیز بخشی از هزینه ساخت اتاق شیشه ای به شمار می آید. هزینه نیروی طراح و نیروی انسانی جهت حمل و نقل و نصب را در بودجه خود لحاظ کنید. همچنین، توجه داشته باشید، اجرای پارتیشن ثابت هزینه کمتری نسبت به پارتیشن بندی متحرک خواهد داشت. در نتیجه برای کاهش هزینه می توانید نوع ثابت را انتخاب کنید.

هزینه ساخت اتاق شیشه ای بر حسب متراژ

ابعاد یکی از فاکتورهای مهم و اصلی در تعیین قیمت نهایی ساخت اتاق شیشه ای است. اندازه گیری ابعاد محیطی که اتاق شیشه ای قرار است نصب شود باید با دقت بالا صورت گیرد. علاوه بر طول، عرض و ارتفاع محیط، باید در صورت نیاز تقسیم بندی اتاق نیز مشخص شود.

ارتباط با کاراگلس

فاکتورهای گفته شده در این مقاله بر قیمت نهایی ساخت اتاق شیشه ای تاثیرگذار هستند. شما می توانید ریز قیمت ها را از کارشناسان کاراگلس دریافت کنید. کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاوره و راهنمایی در این زمینه خواهند بود. نصب و ساخت اتاق شیشه ای با کیفیت و حرفه ای را به مجموعه کاراگلس بسپارید. این مجموعه با سال ها تجربه، از بهترین مواد و فناوری های موجود برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می کند.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.