• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت چیست و چه مزایایی دارد؟

شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت چیست و چه مزایایی دارد؟

در صورتی که قصد دارید تا در محیط‌های مختلف اقدام به جدا کردن بخش‌های مختلف سازه کرده و از این طریق بین بخش‌های گوناگون تفکیک ایجاد کنید، می‌توانید از پارتیشن‌ها استفاده کنید. امروزه شرکت‌های تولید کننده پارتیشن این دسته از محصولات را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. یکی از انواع این محصولات پارتیشن‌های شیشه ای است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که می‌توان برای تولید پارتیشن‌های شیشه ای، از انواع مختلفی از شیشه‌ها استفاده کرد. یکی از انواع شیشه‌های مورد استفاده برای تولید این دسته از محصولات پارتیشن شیشه‌های لمینت هستند.

در همین راستا ، در این مطلب از سایت کاراگلس قصد داریم تا شما را با شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت آشنا کرده و در مورد مزایا استفاده از این محصولات صحبت کنیم.

پارتیشن شیشه ای لمینت چیست؟

شیشه‌های لمینتی که در تولید پارتیشن‌های شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع خاصی از شیشه‌ها هستند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها مقاوم و نشکن بودن این دسته از محصولات است. شیشه‌های لمینت به نحوی هستند که از دو یا چند لایه شیشه با یک لایه پلیمر بین آن‌ها ساخته می‌شود.

تکنولوژی و روش ساخت این شیشه‌ها به شکلی است که از آن‌ها در برابر ضربه، حرارت و صدا مقاوم کرده و این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید از آن‌ها به عنوان دیوارهای جدا کننده در فضاهای اداری، تجاری و مسکونی استفاده کنید.

نحوه ساخت شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت

برای این که بتوانید دید کاملی در مورد پارتیشن‌های شیشه ای لمینت پیدا کنید، نیاز است تا دانش خود را در مورد نحوه ساخت این شیشه‌ها افزایش دهید.
به منظور بررسی این مسئله باید گفت که شرکت‌های تولید کننده پارتیشن‌های شیشه ای لمینت، برای ساخت شیشه مورد استفاده در این پارتیشن‌ها در ابتدا دو یا چند لایه شیشه با ضخامت‌های مختلف را به یکدیگر می‌چسبانند. سپس نیاز است تا یک لایه پلیمر بین شیشه‌ها قرار گرفته و فرآیند ساخت تکمیل شود. معمولاً شرکت‌های تولید کننده برای ساخت این شیشه‌ها از پلیمرهایی از جنس PVB،EVA  یا SentryGlas استفاده می‌کنند.

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای لمینت

استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای لمینت مزایای مختلفی برای شما به همراه دارد.

از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر ضربه

شیشه‌های لمینت مورد استفاده در پارتیشن‌های شیشه ای در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و در صورت شکستگی، قطعات آن به صورت تیز و خطرناک خرد نمی‌شوند و این موضوع ایمنی آن را افزایش می‌دهد.

مقاومت بالا در برابر حرارت

یکی دیگر از مزایا استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای لمینت، مقاومت بالا آن‌ها در برابر حرارت است. این شیشه‌ها در برابر حرارت با مشکل مواجه نشده و می‌توانند در برابر شعله آتش مقاومت کنند.

عایق صدا

این شیشه‌ها می‌توانند به عنوان عایق صدا عمل کرده و از انتقال صدا جلوگیری کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا در محیط‌های اداری و برای حفظ حریم خصوصی از این پارتیشن‌ها استفاده کرد.

زیبایی و جذابیت

شیشه‌های لمینت مورد استفاده در این پارتیشن‌ها ظاهری زیبا و جذاب دارند. این ویژگی باعث می‌شود تا استفاده از آن‌ها زیبایی فوق العاده ای به محیط پیرامون شما بدهد.

نکات مهم برای خرید شیشه برای تولید پارتیشن شیشه ای لمینت

در هنگام انتخاب شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

یکی از این پارامترها ضخامت شیشه است. ضخامت شیشه لمینت مورد استفاده در پارتیشن باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود. به طور کلی، شیشه‌های با ضخامت بیشتر، مقاومت بیشتری دارند.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید نوع پلیمر مورد استفاده در شیشه لمینت است. به طور کلی، پلیمرهای PVB و EVA مقاومت بیشتری نسبت به پلیمر SentryGlas دارند.

همچنین نیاز است تا به رنگ و طرح شیشه‌های لمینت نیز توجه کنید. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون محیط، رنگ و طرح شیشه لمینت را انتخاب کرد.

حرف آخر

در این مطلب از سایت کارا گلس شما را با شیشه پارتیشن شیشه ای لمینت آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های این دسته از محصولات صحبت کردیم. همان طوری که مشاهده کردید، این شیشه‌ها مقاوم و نشکن بوده و استفاده از آن مزایا گوناگونی برای شما دارد. به همین دلیل از این پارتیشن‌های شیشه ای لمینت در محیط‌های مختلف داخلی به‌وفور استفاده می‌شود.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.