• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای کدام است؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای کدام است؟

یکی از بهترین راه ها برای تفکیک فضاهای داخلی ساختمان به خصوص فضاهای اداری استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. استفاده از شیشه سکوریت یا شیشه آینه ای در این پارتیشن ها دلیل اصلی برتری پارتیشن های شیشه ای نسبت به سایر مصالح می باشد. امروزه استفاده از پروفیل های آلومینیومی و انواع شیشه های تزیینی می تواند به زیبا و مجلل شدن محیط اطراف کمک کند. علاوه بر استفاده منحصر به فرد از پارتیشن شیشه ای، قیمت آن بسیار مهم است.
در این مقاله از وبسایت کاراگلس در مورد عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای صحبت خواهیم کرد.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای

عوامل مهم در قیمت گذاری پارتیشن شیشه ای

هنگام تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. به طور کلی نوع مواد مصرفی، وزن، مشخصات استاندارد و … می تواند هزینه تمام شده را کاهش دهد. از طرفی تعداد درب های شیشه ای، تعداد شیشه های مورد نیاز، میزان پارتیشن های شیشه ای مانند پارتیشن های بدون فریم، تک جداره ها، دیوارهای اداری و غیره که آنها را به محبوب ترین دیوارهای داخلی مورد استفاده در تقسیم بندی ها تبدیل می کند. اتاق های کنترل و اتاق های کنفرانس می توانند بر قیمت پارتیشن تأثیر بگذارند.

نوع شیشه

متداول ترین ماده ای که در پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود شیشه است. امروزه با استفاده از شیشه سکوریت (شیشه نشکن) و سهولت در ساخت آن می توان پارتیشن های شیشه ای عایق حرارت و صدا تولید کرد که علاوه بر عبور نور و ضخامت کم، در نقش یک دیوار محکم می توانند برای شما کاربردی باشند.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت قطعات کوچک بدون لبه های تیز می گویند که در ساخت و ساز کاربرد دارند، بنابراین احتمال بریدگی یا آسیب کمتری وجود دارد. این نمونه کاربرد زیادی در پارتیشن بندی اداری ایفا می کند و بسیار ارزان است.

شیشه لمینت

شیشه های عایق صدا یا لمینت مشابه شیشه های سکوریت شده هستند، اما با دوام زیاد توانایی بالاتری در کاهش صدای محیط دارند. شیشه آکوستیک یک پنل شیشه ای چند لایه است. معمولاً دارای 2 (بیشتر) ورقه است و از یک لایه طراحی شد. این نمونه پارتیشن ها برای جذب کردن صدا به هم می چسبید. این لایه تاثیری بر شفافیت شیشه ندارد. شیشه لمینت در پروژه های نصب تک جداره و دوجداره قابل استفاده است؛ اما به دلیل فرآیندهای اضافی درگیر در ساخت، گرانتر از شیشه سکوریت خواهد بود.

شیشه منحنی

تولید شیشه خم یا شیشه منحنی بسیار تخصصی است. هنگام تعیین شعاع دیوار، قالب فولادی یا آلومینیومی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است. به دلیل این مشکل، تولید شیشه منحنی و قالب خم شده یا شیشه خمیده فرآیندی پیچیده است و خطرات تولیدی قابل توجهی را به همراه دارد؛ بنابراین یکی از گران ترین گزینه های پارتیشن شیشه ای شیشه منحنی است.

تاثیر قیمت انواع فرم های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای را می توان به صورت انواع پارتیشن بدون فریم یا قاب شیشه ای بر اساس نیاز تولید کرد. فریم ها از آلومینیوم، آهن و … ساخته شده اند که در اطراف شیشه استفاده شده در پارتیشن شیشه ای قرار می گیرند و شیشه سکوریت بر روی آن نصب می شود. قیمت پارتیشن شیشه ای بسته به نوع فریم مورد استفاده، روش نصب و مقدار مورد نیاز متفاوت است.

تاثیر قیمت یراق آلات در هزینه پارتیشن شیشه ای

ساخت درب در پارتیشن شیشه ای نکته مهمی است. برای ساخت درب پارتیشن شیشه ای به یراق آلات در و همچنین دستگیره نیاز داریم. مواد به کار رفته در یراق آلات و نوع باز شدن درب می تواند بر روی هزینه ها تاثیر بگذارد؛ مثلا قیمت یراق آلات با تکنولوژی ایتالیایی یا آلمانی در مقایسه با برندهای چینی قطعا متفاوت است و این به دلیل کیفیت بالای آنها و کارکرد طولانی مدت یراق آلات اروپایی است.

میزان هزینه شیشه دکوراتیو در قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای به عنوان واسطه ای برای تزئین اتاق استفاده کرد، برای ایجاد دکوراسیونی مدرن برای محیط با استفاده از پارتیشن می توانید از انواع شیشه های تزئینی برای ساخت آن استفاده کنید. برای تنظیم میزان نور ورودی محیط و یا میزان دید داخل پارتیشن از روش های مختلفی می توان کمک گرفت. انواع این شیشه ها شامل نمونه هوشمند، سندبلاست شیشه، شیشه رنگی و … است که همه این موارد در روی قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر مستقیمی دارد.

نصب پارتیشن شیشه ای

خدمات نصب پارتیشن شیشه ای به افرادی که این رشته را می شناسند نیاز دارد. اگرچه فرآیند نصب پارتیشن شیشه ای آسانتر از ساخت دیوار با مصالح است، اما حرکت شیشه، یراق آلات و اتصالات این پارتیشن ها و همچنین نصب آن نیاز به تجربه دارد و همه افراد قادر به انجام این کار نیستند؛ بنابراین یکی دیگر از عواملی که بر قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر می گذارد، ابعاد و میزان تیراژ لازم پارتیشن ها می باشد.

ارتفاع و اندازه شیشه‌ها

هرچه اندازه شیشه بزرگتر باشد، سطح شیشه بیشتری مورد نیاز است؛ بنابراین، ممکن است مجبور شوید برای شیشه اضافی هزینه بیشتری بپردازید.
گاهی اوقات اتاق ها بزرگتر از استاندارد معمولی هستند به همین دلیل ارتفاع شیشه بسیار مهم است؛ زیرا نصب آن زمان بیشتری می برد و هزینه ها را افزایش می دهد.

سخن آخر

در نهایت اگر به دنبال خرید پارتیشن شیشه ای هستید می توانید برای اطلاع از انواع مدل و قیمت پارتیشن شیشه ای با یکی از بهترین شرکت های تولید پارتیشن شیشه ای تماس بگیرید. ما به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های شیشه سازی آماده همکاری صمیمانه با شما هستیم.
البته از آنجایی که پارتیشن‌ های شیشه‌ای مورد نظر خود را مستقیماً از یک تولیدکننده حرفه‌ای خریداری می کنید ما واسطه‌ها را حذف کردیم؛ بنابراین هزینه خرید نهایی بسیار ارزان‌تر خواهد بود و معمولاً هزینه اضافی برای خرید شما پرداخت نمی کنید.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.