• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

مزیت ها و مراحل نصب پارتیشن شیشه ای کرکره ای

مزیت ها و مراحل نصب پارتیشن شیشه ای کرکره ای

پارتیشن شیشه ای کرکره ای یکی از انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای است که با استفاده از شیشه دوجداره و کرکره‌های قابل تنظیم در داخل آن (مابین شیشه دوجداره) ساخته می‌شود.
این نوع پارتیشن به‌عنوان یک جداکننده فضایی در ساختمان‌های مختلف مانند:
دفاتر کار، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره کاربرد دارد.

مزایای پارتیشن شیشه ای کرکره ای

پارتیشن شیشه ای کرکره دار علاوه بر اینکه فضا را جذاب و شیک جلوه می‌دهد دارای مزایای زیر است:

حفظ حریم خصوصی:

با توجه به اینکه کرکره پارتیشن قابل باز و بسته شدن است، می‌توان در زمان‌های مورد نظر با محدود کردن دید بین دو فضا، حریم خصوصی را فراهم کرد. به عبارت دیگر، می‌توان با تغییر حالت کرکره‌ها، فضای باز یا بسته را به دلخواه تعیین کرد.

افزایش روشنایی محیط:

مواقعی که کرکره‌های پارتیشن شیشه‌ای باز هستند نور طبیعی از آن عبور می‌کند. در نتیجه هنگامی که حس کردید به نور بیشتری در فضا نیاز دارید با باز کردن کرکره‌ها، روشنایی محیط بیشتر می‌شود.
همین امر باعث کاهش مصرف نور مصنوعی و کاهش مصرف انرژی گرمایشی شده و در نتیجه هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

جلوه زیبا و مدرن:

پارتیشن شیشه ای کرکره ای را می‌توان با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش داد. این یعنی می‌توانید طرح و رنگ کرکره را با دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ کرد و با توجه به سلیقه خود، فضایی لاکچری و جذاب بسازید.
این نوع پارتيشن با سبک‌های معماری مختلف سازگار است و فضاهای ساده و خالی را تغییر می‌دهد.

سادگی در نگهداری و تميز كردن:

پارتيشن كركره‌ دار به دليل استفاده از شيشه دوجداره، كثيف نمی‌شود و تميز كردن آن بسيار آسان است. برای تمیز کردن پارتیشن کرکره ای کافی است که با یک پارچه خيس يا يک محلول شوينده سطح شیشه را تمیز کنید.
خودِ كركره‌ هم، در داخل فضای بسته (بین دو لایه شیشه) قرار دارد و نياز به تعويض يا تعمير ندارند.

مراحل نصب پارتیشن کرکره ای

برای نصب پارتیشن شیشه ای کرکره ای، مراحل زیر را باید طی کرد:

اندازه‌گیری و طراحی:

در این مرحله، باید فضای مورد نظر به صورت دقیق توسط یک فرد متخصص اندازه‌گیری شود و طرح و مدل پارتیشن را مشخص کرد. باید توجه داشت که پارتیشن باید با ابعاد و سبک معماری ساختمان هماهنگ باشد و نقشه‌های لازم را تهیه کرد.

سفارش و تولید:

در این مرحله، باید پارتیشن را با توجه به طرح و ابعاد مورد نظر سفارش داد و منتظر تولید آن باشید. معمولا زمان تولید پارتیشن بستگی به نوع و تعداد آن دارد و ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد.

حمل و نقل:

در این مرحله، باید پارتیشن کرکره ای را با احتیاط حمل و نصب کرد. باید توجه داشت که شیشه‌های پارتیشن حساس و شکننده هستند و باید با محافظ مناسب بسته‌بندی شوند. همچنین، باید از وسایل حمل مناسب استفاده کرد و جابجایی آن‌ها را با دقت انجام داد.

نصب و تست:

 در این مرحله، باید پارتیشن را با استفاده از ابزار و یراق‌آلات مناسب در محل مورد نظر نصب کرد. باید توجه داشت که پارتیشن به صورت صحیح و قابل حرکت نصب شود و عملکرد کرکره‌ها را تست کرد. در صورت وجود هرگونه مشکل یا نقص، باید آن را رفع کرد.

تمامی این مراحل گفته شده باید توسط افراد حرفه‌ای و دوره‌ دیده انجام شود چون حتی حمل شیشه‌ها نیاز به تخصص دارد.
در این راستا می‌توانید از تیم مجرب کاراگلس کمک بخواهید. علاوه بر این، تیم ما می‌تواند پارتیشن‌ شیشه ای کر کره ای را با سلیقه خودتان تولید کند.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
نشانی سایت :
www.karaglass.ir

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.