• 02126611596
  • تهران،اختیاریه ،منظریه،نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا، پلاک9، واحد 16

معرفی انواع درب مناسب برای پارتیشن شیشه ای

معرفی انواع درب مناسب برای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از راه‌حل‌های مدرن و زیبا برای جداسازی فضاهای داخلی است که در محیط‌های اداری، تجاری، خانگی و حتی صنعتی کاربرد دارد. پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه نور را به خوبی عبور می‌دهد و فضای روشن و بازی ایجاد می‌کند، مقاومت بالایی در برابر صدا، گرما و سرما دارد و به‌راحتی قابل تمیز کردن است. همچنین با قابلیت ترکیب با رنگ‌ها، الگوها، چاپ‌ها و نورپردازی‌های مختلف، محصولات خلاقانه و منحصر‌به‌فردی برای هر سلیقه و نیاز ارائه می‌دهد.

اما چگونه می‌توان درب مناسب برای پارتیشن شیشه ای انتخاب کرد؟
در این مقاله از وب سایت کاراگلس قصد داریم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و به معرفی انواع درب پارتیشن شیشه ای بپردازم. با ما همراه باشید.

انواع درب مناسب برای پارتیشن شیشه ای

درب پارتیشن شیشه ای در سه نوع کلی تولید و روانه بازار می‌شود:

  • لولایی
  • کشویی
  • آکاردئونی

هر یک از این درب‌ها دارای طرح، جنس، قفل‌ و یراق‌آلات مختلف است و بسته به نوع کاربرد، فضای مورد نظر، سلایق و بودجه مشتریان قابل انتخاب است.

در ادامه به توضیح هر کدام از انواع درب پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

درب لولایی

پارتيشن شيشه ای در این نوع درب، توسط لولا به پروفيل دور درب متصل و نصب می‌شود. لولا پارتيشن يک قطعۀ فلزى است که حالت آسانسورى دارد و روى قاب درب قرار داده می‌شود؛ مثل تمام درهای کلاسیک که دیده‌اید. لولای پارتيشن باعث می‌شود كه درب به صورت ۹۰ درجه بچرخد.
این پارتیشن‌ها را می‌توانید به صورت قفل‌دار سفارش دهید یا بدون قفل. قفل‌دارِ آن امنیت بیشتر و قیمت بالاتری دارد.

درب کشویی

درب کشویی پارتيشن شيشه‌ای مانند يک كشو باز و بسته می‌شود و براى مكان‌‌هاى مختلف به خصوص مكان‌‌هاى عمومى مناسب است. اگر فضای مورد نظر محدود است و باز و بسته كردن درب در آن سخت باشد، نصب درب كشويى در اولويت قرار دارد.
درب كشويى دو نوع دارد: اتوماتیک (با استفاده از برق) و دستى.
البته امکان نصب درب كشويى به صورت توکار هم وجود دارد که غلتک آن توکار است و از استحكام بالايى برخوردار است.

درب آکاردئونی

درب پارتیشن شیشه‌ای آکاردئون یک نوع پارتیشن متحرک است که از شیشه‌هایی تشکیل شده است که به صورت آکاردئونی روی یکدیگر، تا می‌شوند.
این نوع پارتیشن مزایایی مانند انعطاف‌پذیری، اشغال نکردن فضا، زیبایی و نور‌پذیری دارد.
برای نصب این پارتیشن، ابتدا باید چهارچوبِ فلزی یا چوبی را روی دیوار و سقف نصب کرد. سپس شیشه‌های آکاردئونی را با استفاده از بست‌ها به چهارچوب متصل کرد. در آخر ، قفل و دستگیره را روی درب نصب کرد.
برای باز و بسته کردن درب، کافی است شیشه‌ها را به سمت چپ یا راست کشید.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی انواع درب پارتیشن شیشه ای پرداختیم که شامل لولایی، کشویی و آکاردئونی است.
هر نوع درب دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خود است و بسته به نوع کاربرد، فضای مورد نظر، سلایق و بودجه‌تان باید انتخاب شود. با مراجعه به سایت کاراگلس به آدرس www.karaglass.ir می‌توانید هر نوع از این درب‌ها را با طرح و رنگ و اندازه دلخواه‌تان سفارش دهید و از کارشناسان مشاوران ما جهت بهترین انتخاب، راهنمایی بگیرید.

برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.